Przejdź do treści

Zamówienie Kampanii reklamowej Google AdWords

Poniższy formularz służy do złożenia zamówienia na kampanię reklamową w wyszukiwarce Google i/lub sieci reklamowej (YouTube, AdSense, AdMob, DoubleClick Ad Exchange, AdMeld, Gmail, … << sieć obejmuje ponad dwa miliony stron internetowych, które odwiedza ponad 90% wszystkich użytkowników internetu).
 

Zobacz, jak może wyglądać Twoja reklama – zaproponuj treść i śledź zmiany na podglądzie:

 
Twoja Reklama na samej górze wyników wyszukiwania
Reklama www.eletom.pl
Zamów reklamę AdWords

Poniżej możesz wpisywać informacje jakie powinny się pojawiać w Twojej reklamie (zmiany będą widoczne na przykładzie powyżej). Jeśli nie określisz tych danych, zostaną one wybrane na podstawie analizy witryny internetowej. Obecnie do treści reklam mogą być dodawane automatycznie inne fragmenty tekstów ze strony docelowej, tak aby dać lepsze wyniki wyszukiwania i zwiększyć skuteczność.

Nagłówek (max 30 znaków) >>>
Wyświetlany URL / adres www >>>
Wiersz opisu 1 (max 30 znaków) >>>
Wiersz opisu 2 (max 60 znaków) >>>

Wpisz / zasugeruj słowa kluczowe,
na które twoja reklama / link sponsorowany powinna
pojawiać się w wynikach wyszukiwarki Google >>>

Wpisz / zasugeruj cel kampanii >>>

Wybieram pakiet reklamowy:
(cena netto w zł / miesiąc)

** - wypełnienie formularza zamówienia nie jest zobowiązujące, ma charakter informacyjny na podstawie którego zostanie przedstawiona Państwu oferta


pakiet za 1000 zł **

pakiet za 3000 zł **

pakiet za 10000 zł **

Potrzebuję inny budżet reklamowy
(kwota netto w zł / miesiąc):
Określ oczekiwany czas trwania kampanii reklamowej
(ilość miesięcy):

Nazwa firmy:
Adres do faktury:
Adres do korespondencji:
Telefon kontaktowy:*
NIP firmy:
Adres serwisu www: *
Osoba kontaktowa (imię i nazwisko): *
Osoba kontaktowa (e-mail):
Wpisz dodatkowe wymagania, np. grupa docelowa (kobiety, mężczyźni), lokalizacja docelowa (miasta, województwo, kraje)
* - pole wymagane

Informacja / cennik:

Za obsługę reklam Google AdWords pobierana jest opłata w wysokości od 15% do 40% netto wartości kampanii, zależnie od budżetu miesięcznego (całkowitego) oraz wybranych opcji dodatkowych {częstotliwości optymalizacji, szczegółowości sprawozdania z prowadzonych działań oraz dokładności ich omówienia; w opcji także porady SEO z ewentualnymi wskazówkami co należy poprawić, na co zwrócić uwagę oraz ich ewentualne wdrożenie}

Jeżeli w wyniku działań optymalizacyjnych wysokość budżetu jest niższa od założonego, środki nie są wykorzystywane "na siłę" tylko wydłuża się czas wyświetlania reklam.

Dowiedz się więcej na temat reklam w wyszukiwarkach

Tekst: Tomasz Korona
error: